متن و شعر آهنگ دختر بابا

متن و شعر آهنگ دختر بابا

الهی قربونت برم ناز گل بابا دخترم

چراغ خونه ی منی فقط تویی تاج سرم

چشم و چراغ خونه ای قصه ی عاشقونه ایی

الهی قربونت برم واسه بودن بهونه ای

دختر بابایی نازگلم الهی قربونت برم

واسه موندن بهونه ای درد تو با جون میخرم

دختر بابایی نازگلم الهی قربونت برم

واسه موندن بهونه ای درد تو با جون میخرم . . .

ماه که توی آسمونه ستاره ای در نمیاد

بهار عمر من تویی خزونو هیچکس نمیخواد

صدای خنده های میپیچه توی خونمون

از نفست تازه میشن گل های تو گلخونمون .

دختر بابایی نازگلم الهی قربونت برم

واسه موندن بهونه ای درد تو با جون میخرم

دختر بابا نازگلم الهی قربونت برم

واسه موندن بهونه ای درد تو با جون میخرم . . .

موهاتو که بو میکنم عطر گل نسترنه

فرشته ی کوچک من عشق تو تو قلب منه

امید و آرزوی من زندگی با تو بودنه

ناز گل بابا قلب من فقط واسه تو میزنه .

دختر بابایی نازگلم الهی قربونت برم

واسه موندن بهونه ای درد تو با جون میخرم

دختر بابا نازگلم الهی قربونت برم

واسه موندن بهونه ای درد تو با جون میخرم

 



نظرات شما عزیزان:

سهیلا
ساعت1:30---6 مرداد 1393
خیلی عالـــــــــــــــــــــــی بود داداش

likeeeeeeeeeeeeeeeeee

سهراب : گفتی چشمها را باید شست ! شستم ولی..... گفتی جور دیگر باید دید! دیدم ولی..... گفتی زبر باران باید رفت رفتم ولی او نه چشم های خیس و شسته ام را نه نگاه دیگرم را هیچکدام را ندید فقط در زیر باران با طعنه ای خندید و گفت : دیوانه ی باران ندیده


پاسخ:ممنونم که نظر دادید ابجی تا ابد ثریا باشید <چاکرییییییییییم


negar
ساعت3:41---2 مرداد 1393
سلاممم
لینکت کردمــ
الــبته بــا
اجازه
به
وب
منم سر
بزن و نظر بده
ممنــــون
میشم
بای


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 2 مرداد 1393برچسب:نازگل بابا, ] [ 1:1 ] [ نازگل ]
[ ]